Advert

Tuesday, December 15, 2009

Comeback!

Setelah berkurun blog ni saya tinggalkan, phew.. toksah katalah sawangnya mcm mana..! Bukan sebab malas nak menaip, tapi tak berapa nak rajin he he he..

I guess ramai yang tertanya² kemanakah saya menghilang. Hik hik hik.. *mcm ada orang lah yang follow blog ni kan* Saya tidak kemana² pun. Cuma malas sangat nak mengarang. Malas nak pikir nak cerita apa. Dan meloya bila tengok komputer.

Okeh, lepas ni saya janji saya akan update sentiasa. ☺ Insya Allah..

Latest update...
1. I'm currently 15 weeks pregnant (kalu kira secara manual ;) )
2. Masih muntah setiap pagi
3. Masih tak naik berat badan
4. Masih tak lalu makan
5. Masih pening dan loya
6. Next week 22nd, saya ada next check up, and hopefully baby is doing great!

Okeh, nanti kita cerita lagi..

Yang masih mengalami morning sickness,
XOXO

3 || shades of life ||:

Mimy Hamid said...

hi babe..miss u..u're in morning sickenss...baca blog aku jangan muntah pulak..aku tak bersalah..hehe ..take care

:: || Mrs. Izwan || :: said...

Cik Mimy.. hua hua hua i missed u too.. aku baca blog ko tau hehari.. cuma tak mampu nak mereply apa apa :p hehehehe sbb baca guna kat phone.. leceh la nak sign in sign in.. baru la ni aku lalu nak ngadap komputer.. ;)

Shikhin Ishak said...

tudiaaa...alive and kicking heh?more update plis... ;p