Advert

Monday, December 21, 2009

Saya masih di ofis...

Menakutkan tetapi benar!! Huuuaarggghhh saya mau pulang! Saya mau pulang!! Saya sebenarnya dah boleh balik since 5.30pm tadi, tapi tetiba En. Somi saya pulak ada keja. Paling awal boleh balik 7.45pm. Aduiiii.. dah la kepala tetiba pening, dan mula meloya. Rasa nak tido je.

Btw, esok I have appointment with my gynae for the usual monthly check up. I cant wait to meet my precious little one. Tak sabar tapi in the same time saspen. Hopefully everything is fine!

Tapi kan, thru out my pregnancy ni, I have done something really bad. I ate maggie and I drank coke. Dah 4 kali. Aiyoooo!! Average I could say I ate/drink those unheatlhy food tu sebulan sekali. Risau sangat ni. Takut apa² jadi kat baby. Huh, dah melantak baru nak takut la kan. Ntah la.. i just hope that my baby is ok. Dan saya berjanji takmo makan maggi/ minum coke dah lepas ni. Janji!!

Yang takmo makan/minum benda² tak berkhasiat,
XOXO

2 || shades of life ||:

Mag said...

hei..jage diri tau..huhu

:: || Mrs. Izwan || :: said...

puan farah : thanks. Susah lah nk menahan nafsu mkn yg bukan2 huhuhu