Advert

Saturday, February 20, 2010

Dearest Hubby

What I did while you're away...

Thursday- 18/02/2010
Masa 1st day I drove to work, lega sangat sebab traffic still smooth. Lalalallaa je bawak keta. Keluar rumah at 8am. By 8.30 am dah sampai office. Syok wooo.. :) I bet you missed the traffic kan hehehe.. Budak2 stil cuti sekolah + orang masih cuti for CNY kot. That's why kot. Pastu masa lunch my friends and I went to Pavilion for lunch, kitorang makan Nando's. Masa on the way back to office, somi called bitau baru sampai. Boy, I'm damn excited to see "strange" international number appeared on my phone. I knew it must be you. Memang rindu abis la.. hehehe (padahal baru 1st day kan.. over ek). Lagi excited bila somi hantar email with the photos tu. Ok, you have promised kan nak bawak me and baby jalan2 main salji kan nanti. I keep the promise tau!!!! Tipu dosa!! :p Please send more emails with pictures pleaseeeeeeeeeeeeee....

I went home late hehe coz pegi swimming with my dear friends. Ok, I promised you to come back at 8.30pm kan. But after swimming we went eating at Sakae Sushi. Lapar lah! Tapi no worries cos I went back with K. Her hubby picked her up kat rumah kita. I reached home by 10.30pm. Opppsss terlebih sudahhhh... And that night I called you and you talked to baby :) Comel baby tendang handphone bila dengar suara daddy. Mommy shocked baby extreme tetiba. Hehe.. anak somi sangat comel okeh.. :)

Friday - 19/02/2010
I woke up early coz tunggu somi tak sms sms ... pastu solat Subuh, golek2 kejap, you called (best!!!) then basuh baju and mandi to work. I left the home at 8am again today. And again by 830am dah sampai ofis. Soka gile!! Jalan tak jem. How I wish traffic macam ni tetiap hari. Sure heaven kan. Today rasa bosan cos no calls or sms from you sbb somi travel to Chayvo by train kan. No coverage ek? Btw, kat ofis takde la stress sangat cos I've done with my work. Yang kena prepare documents cam gile tu kan. Alhamdulillah, all in progress and in order. So my boss pun tak cakap banyak and tak kacau sangat. Hehehe suka suka!! Tapi siap lah hari Isnin pasti stressfool! Sebab nak kena send out those documents. Bohsannnn!! Pastu Monday baru buat my monthly end-month routine tu kot. Boss said it will be as usual. So I'm quite broke sementara nak tunggu end month :D

I went back around 6.30pm. Jalan tak jem macam selalu. Still smooth la. By 7pm dah sampai rumah dah. I didnt took my dinner pun semalam. Balik, rest2.. main2 internet, pastu tertido. Luckily tak terjaga tengah2 malam kelaparan. And baby pun mcm paham2 je tak banyak kerenah pulak dia. Kalau tak, bila tak dinner sure pening la apa la kan.. tapi semalam okeh pulak. Baby sian kat mommy dia kot. Tapi tido tak lena sangat sebab sikit2 bangun check phone. Mana tau kot somi ada sms. Tapi takde. I know, somi masih dlm train kan.

This morning - 20/02/2010
I update my blog. I saw my visitor ada dari Russia. Was it you? Somi, while I'm typing this, baby's kicking. Maybe lapar kot. But I took 2 slices of bread and cheese tadi. Maybe baby still lapar kot. Gonna eat another set of bread and cheese with fresh milk jap lagi. We teribbly missed you! Tak puas cakap ngan somi tadi. Tak sampai 5 minit pun. Btw, mak ada call and asked whether I want anything from pasar. Dia beli ayam for me, but I told her we bought some foods before your left ari tu kan. Takut tak abis je. Nanti bazir lak. So mak said, she'll keep it at B*ngi, nanti dah abis stock amik je kat sana. So.. nothing much to do today. And hubby, hari ni hari Sabtu ye. Cuti :p My plan for today? I might be watching movies yang somi donload bebanyak tu. Repeat balik la nampaknya. Oh, nak abis kan tengok Nur Kasih la :p ehehehe.. I think I'll be staying at home je weekend ni. I'll update more. Watch out this space ye..

ps: you said you will top-up my touch n go. :( takde ponnn tipuuuuu... :p sib baik isteli ada cash nak bayar toll.

Yours truly,
Ye ye baby.. jom kita makan dulu.. :)
XOXO

2 || shades of life ||:

Unknown said...

oo oo..saye tgh tulif from PLF (production life facility) aka camp tmpt saye tido :p

:: || Mrs. Izwan || :: said...

ooooo ooooo somiiiiiiiii mcm askar pulak camp camp.. :p somi take care eh.. jangan main snow banyak sangat eh.. nanti demam :p pastuu kalu lapo leh buat ais kacang guna snow :p