Advert

Tuesday, October 20, 2009

Admitted sekali lagi...

This time not because of my slip disc but bleeding due to my pregnancy. I was admitted to Prince Court last Saturday and dont know when will be discharged. Most probably tomorrow kot. My gynae, Dr. Seri asked me to bed rest jek and since dia tak kasi saya pegi kerja, dia tahan lagi few days to ensure the bleeding tu bebetul stop. Tak boleh stress, tak boleh banyak jalan.. tak boleh lasak-lasak.. what else? Macam mana nak kerja macam ni. But Doc asked me, nak baby ke nak kerja? Aiyo.. kalau tak keja camna nak dapat duit.

Anyway, the janin is fine. Alhamdulillah. Masa scan tu dah nampak the sac and the heartbeat. Kecikkkkkkk je heartbeat. Dan laju giler beat. And the best part, Dr. Seri turn on the audio and we heard the heartbeat. Laju giler! Awesome!!

Terharu sangat. Ini dah entah kali ke berapa we scan, and only now nampak the heartbeat. Alhamdulillah the bleeding tak cause anything to my little fella ni.

Sekarang dah masuk 7 weeks. And EDD will be in 10th June 2010. My somi hope the baby pop out on 13th so that sama birthday ngan dia. Huhuhu.. Okeh la if the little fella nak same birthdate ngan daddy dia. Then he/she will be the "bestest birthday gift" for my hubby.

Anyways, sila doakan keselamatan my little fella.

3 || shades of life ||:

Anonymous said...

fuh...lega dgr kamu ok sanaz....
dan juga little fella yg bakal membuli saya itu...

FairyGodmother said...

aww....

take it easy...

hang banyak duit dok pi Prince Court memanjang

:: || Mrs. Izwan || :: said...

Cik Anon a.k.a yani the rabbet,
Bersedia lah kamu.. hehehe

Dona,
Bep, insuran cover bep. guna jek la hihihiihih