Advert

Wednesday, September 2, 2009

Ding dong

Itu lah keadaan saya di saat ini. Demam dah kebah skit. Cuma malam jek temperature naik sket. Somi saya kata demam kura². Errrr... ada ek camtu?

Tapi batuk kong kang kong kang ngalah ayah saya yang 24 jam isap rokok tu. Perit tekak ni. Dan kering plak tuh.

Kalau sok tak 100% semboh haruskah saya jumpa doctor lagik??

Hmppphhhhhhhhh

5 || shades of life ||:

Ili Saharudin said...

moga2 sihat la yer kak sok.kalau x kang kene tahan plak kat hospi.minum air byk2 tau~plus air jus.tingkatkan imune sistem.

Mimy Hamid said...

cuba try limau nipis perah plus madu..so far mujarab lakk bg aku la..having try..

Anonymous said...

hei...esok renai!!

yabeet

||Mrs. Izwan|| said...

Ili : tu arr kena minum air suam bebanyak.. dah bergelen ahkak minom dek.

mimy : macam sedap jek limau nipis + madu. harus ai cuba.. thanks.

yabeet : renai ka shang????? hang ni buat cheq kompius :p

Real Woman said...

minum plain water bnyk2 sikit coz weather tak menentu la skrg ni plus mcm2 virus ada kat ruang udara kita ni! hmmm...i pun tetiba selsema pagi tadi..dahlahtak leh makan obat sebab puasa. so baring je lah jawabnya kat rumah. alhamdullillah running nose dah stop mlm ni.