Advert

Saturday, September 26, 2009

Salam Aidilfitri

Saya adalah sangat tidak mempunyai masa untuk mengucapkan selamat hari raya kepada semua. Bahkan dua tiga hari sebelum hari raya pun, kami suami isteri masih berkejaran ke hulu hilir membeli persiapan raya. Sehingga ke hari ini pun, barang² yang sepatutnya dibeli pun belum dibeli² lagi.

So, di kesempatan ini, *walaupun macam sudah kelewatan, tapi tidak mengapa, raya sebolan kan*, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca blog saya. Maaf andai ada terkasar bahasa, terperli, terejek, tersinggung perasaan sesiapa.. AMPUN DAN MAAF dipinta! Sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa yang sering melakukan kesilapan. Saya juga memohon ampun dan maaf sekiranya ada meninggalkan jejak yang menyinggung perasaan di blog² anda semua. Salam aidilfitri, maaf zahir dan batin.


Kami suami isteri juga ingin memohon maaf kepada seluruh ahli keluarga dan sahabat andai jika ada silap dan salah, sila ampunkan kami dan halalkan makan dan minum kami.
Semoga aidilfitri tahun ini membawa erti yang besar kepada kita semua dan membawa kebahagian yang tidak terhingga. Jangan lupa berzakat ye! Hidup lebih berkat jika rezeki yang kita dapat di kongsi bersama yang memerlukan. Amin!

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami ...

1 || shades of life ||:

Mimy Hamid said...

selamat hari raya jugal beb..cepat hapdate