Advert

Sunday, July 19, 2009

Kali yang entah ke berapa..

Saya dah banyak kali bukak blog, (2 kali je.. tapi lebehla dari 1 kan).. dan saya sangat tidak setia. Saya tulis dan saya jadi malas. Apa nak jadik ngan saya. Tapi kali ini, saya bertekad tidak mau jadik malas lagik. (Rajin, rajin, rajin..x1juta kali).

Saya ber-rajin-an ini adalah kerana saya tidak ada apa nak di buat. Sebab sekarang saya "dipenjarakan" di dalam hospital dan tidak lama lagi saya perlu menjalani "hukuman". Saya dimasukkan ke hospital pada 1 july - 6 july, keluar dan dapat MC yang panjang sehingga 20 july sementara tunggu untuk dibedah. tapi malangnye, tak sempat saya nak berseronok-seronok ngan coti MC saya itu, saya telah diheret oleh tuan saya dan dimasukkan ke hospital semula sebab kerosakkan saya telah semakin dashyat. Jadi, disini saya berada sekali lagi dari 11 july hingga lah kini. Wah!! pastinya tokey hospital ini tersenyum ke telinga kerana banyak duit yang masuk ke poket dia!

Upacara pembedahan saya cuma akan dilakukan pada Rabu hadapan. Woah! Nerbes break down saya! Tapi saya berdoa segalanya selamat. Sila la kawan-kawan sekelian alam turut mendoai saya ye.

2 || shades of life ||:

UmmiB said...

Saya doakan semua selamat....
moga cepat baik n cepat sembuh...

:: || Mrs. Izwan || :: said...

UmmiB, time kasih banyak2.doakan banyak2 jugek ya