Advert

Saturday, July 25, 2009

Saya sudah mandi, saya sudah mangi *wangi*

Hi semua!

Malu saya.. saya sudah tidak dimandi dan bermandi sejak hari saya di operate. Iaitu sejak 22 July hari itu. Hik hik hik.. cuma hari ini saya berjaya mandi dengan sendirinya (read : dengan bantuan tuan saya). Saya sudah bangun, berdiri, dan berjalan dan pergi ke shower dan mandi. Hebat bukan? Ya! Dalam masa 3 hari, saya sudah boleh berjalan dan mandi sendiri. Oye oye.

Sekarang ini saya sedang duduk di atas kerusi, sambil menggunakan laptop. Oye oye.

Sakit? So far so good. Belum lagi datang sakit yang mencengkam jiwa itu. Sudah pergi jauh-jauh harap nya.


Saya sudah wangi! Saya sudah harum! Saya gumbira! :) Saya mahu makan sambil duduk di atas kerusi dan di atas meja. Oye oye.

Selamat makan tengahari semua!

0 || shades of life ||: