Advert

Thursday, August 13, 2009

Baju Kebaya Nyonya untuk si comel anda!

Adilifitri bakal menjelang. Dan beli baju raya ke? Dah siap tempah ke? Baju raya saya dalam process. Hujung bulan ni Insya Allah siap. Harap² ler cun! Kalau tidak, saya adalah akan meraung menangis teresak² dan melangkah ke butik Jovain beli baju raya dah siap.

Haih, puasa pun tak abis ganti dah citer pasal raya!! *note to self* Nampaknya, kami akan ke P*Z beramai-ramai lagik la tahun ini, ye tak, Ida, Tini? :p keh keh keh.. oh mereka ada lah teman seperjuangan saya ke P*Z :p hahahaha. Nampaknya, bayaran tahun ini adalah double! Hik hik hik.. *Istifar bebanyak.. apa nak jadi haku nih!* Saya dah mula ganti puasa sebelum saya admitted ke hospital itu hari. Tapi baru semapt 3 hari. Haih.. banyak lagi nak ganti ni. Ada seminggu sajok. Bagaimana?

Oh! Ter-alpa pula saya. Berbalik pada topik di atas. Alangkah comelnya jikalau anak dara anda yang kenit² tu mengenakan Kebaya Nyonya di pagi raya kan? Comel.. tengok dibawah ...





Kalau lah saya ada baby girl, dah lama saya rembat semua. Oppss saya tak jual pun baju² ni. Sekadar berkongsi sahaja. Zaman sekarang ni, semua nya online. Kad raya online. Baju raya pun beli online!!
Jadi, kalau nak dapatkan baju ni, sila lah berkunjung ke butik maya rakan saya Ummi Balqish di SINI. Comel² sangat! Sangat!! Kan kan kan?? *bila nak ada anak ni, boley beli baju raya comel² ni* Baju² ini semua di import dari Jakarta ya bu'. Bisa kontek sama Ummi Balqish ya jika mahu.
Saya sangat teruja bila melihat baju kanak² yang kecik² comel² ni. Gerammm kannn? Iskkkk iskkk... sapa tak geram memang something wrong!! :p
Okeh lah semua, saya nak bersenam seketika, nanti saya cerita pasal physio saya semalam di my next entry. Kisah sedih menyayat hati. *uhuk uhuk*

-signing off sambil dalam kepala terdengar² lagu Ning Baizura "Awan Yang Terpilu"-

7 || shades of life ||:

Real Woman said...

waduh..asik ya baju bajunya!!! aiseyman mcmana i gi jakarta bnyk kali tak pernah jumpa pun kebaya yg kiut miut ni??? ok.ok nanti i jengah blog ummi balqish tu. harus jgn mahal bu'!!

uMmi said...

takat jeling2 boleh la...bile la aku nak dapat anak perempuan ni...uwa....

:: || Mrs. Izwan || :: said...

RW : iya bu' asik banget! hehee, tu maknanya, u kena pegi Jakarta lagik tu.. hehehe iya, mintak aja diskaun sama ummi balqish :p hik hik hik

Ummi : ummi, ya ampun. saya ingat kamu kawan saya si ummi balqish tu. main terjah jek saya. hehehe.. bila click nama ummi baru tau ummi nya naufal dan nabil. ummi ni pun cam kawan saya si ummi balqish tu, dedua boy. tp dia tgh peknen, insya allah girl tu. ewah, citer pasal ummi balqish lak :p

Mimy Hamid said...

peh kebaya cinonet..geram tullllll...nasib tak der anak lagi...just anak tekak je...heheh

uMmi said...

takper...kawan alam cyber :)

cts said...

salam...cantiknya kebaya2 tu..bahaya ni..boleh terbeli..

||Mrs. Izwan|| said...

Mimy yang vogue : anak sniri takde, bley beli kan anak sedara :p untuk anak tekak tu, kena beli kek bentuk baju kebaya hik hik hik

ummi : mari menambah kawan. alam cyber pun leh jadi kawan rapat kan ;)

suhainini: salam, tima kasih singgah blog hamba yang hina ini ;) yup, sangat berbahaya untuk mereka yang ada anak2 kecil .. heheehe.. TERbeli takpe.. TER je :)