Advert

Friday, August 21, 2009

Hari Crocs sedunia

Semalam saya telah bertemu satu kedai yang agak awesome! *wah awesome sangatlah kan* Selama ini saya tidak pernah tahu akan kewujudan kedai ini. Until yesterday, my s.i.l told me that there is one Crocs Outlet kat Mines yang jual crocs yang sangatttt murah compared to the crocs yang dijual kat concept store. So we went. Semangat nih. Lepas borak² terus pergi. And yes, she is sooo right!


Ia adalah Crocs Outlet!! And the price is like 1/2 of the normal price. I really cant believe my eyes. This is not imitation ye kenkawan. It's original but a little bit outdated. So they dumped those shoes at this store and sell 'em at a cheaper price.

You may view it HERE, it's the Malaysia 1st Crocs Outlet Store Crocs Outlet at The Mines Shopping Fair .

Tetapi! Jika kaki kamu besar macam anak gajah seperti saya dan menggunakan size lebih dari size 9, lupakan sahaja impian untuk membeli crocs yang murah ini. Kedai ini hanya menjual size 9 ke bawah bagi kasut² Alice, Malindi, Prima dan sekutu dengan nye. Kalau macam Mary Jane ke, or Audrey ke or Sassari ke ada banyak size besar. Dan untuk lelaki juga, tidak ada masalah. Hanya untuk perempuan je masalah siket.

Jadi setelah saya pening kepala tak tahu nak beli kasut yang mana sebab saya bersize 10 *huhuhuhu* which I cant fit into Prima, tiba² bila saya cuba Alice size 9, boleh masuk pulak. Jadi dengan berfikir sejuta kali *kerana tips membeli crocs mengatakan, perlu ada 1/2 atau 1/4 inch lebihan di depan dan di belakang kasut crocs kamu, untuk keselesaan ketika memakai*, kerana saya pakai si Alice tu ngam² je, saya pun rembat sahaja dengan harapan nanti dia expand siket kot. Tapi SA tu kata, dalam masa 3 hari, kalau pakai tak selesa (read : provided kasut tu belom dilenjan di luar rumah, dia advice guna dalam rumah je dulu), kasut tersebut boleh ditukar dengan kasut lain. Jadi, saya pun okeh lah. Cuba dulu. Kalau rasa tak best, terpaksa lah saya tukar kasut lain. Hu hu hu.

:: Ini lah si Alice yang telah merayu-rayu kepada saya untuk di bawa pulang saya bawa pulang semalam ::



:: Tetapi disebab kan ia hanya Crocs Outlet dan jual murah, jangan lah kamu bermimpi nak dapat beg Crocs ini ye, yang biasa didapati di concept store ::



:: Ini sahaja yang akan kamu dapat. Pelastik beg Crocs :p ::



:: Tak percaya kat saya?? Betul harganya murah!!! Tengok ni, saya beli sepasang Alice dan somi beli Athens ::



Kan? +/- 1/2 lah from the original price. So, Yabeet, pe lagi.. terjah lah :p Ha ha ha ha... *sila inform Ayde skali ye :p*
Selamat ber-Crocs semua! * oh ye, sila ucap time kasih kepada adik ipar saya Bella kerana memberitahu kewujudan kedai ini.. cepat ucap time kasih kat dia!! :p *

5 || shades of life ||:

Mimy Hamid said...

info yang great bebeh...saya nak dapatkan nnya...tima kasih gracias...

:: || Mrs. Izwan || :: said...

hebatttt!!!!! cipat cipat dapatkannya.. ;)

Real Woman said...

wowey thanks for sharing beb! Kalau tak sampai ke tua i tak tahu kewujudan kedai tu. Anyway patut kat msia ni ada satu kawasan khas yg ada kedai2 outlet ni kan? Kat overseas bnyk. Kat sini kalau ada sure muka2 mcm kita ni ada hari2! Wahahahaha

:: || Mrs. Izwan || :: said...

RW : sangat betul kan.. tp u tau tak kewujudan MO kat shamelin perkasa dan kewujudan Esprit Outlet kat alamanda putrajaya?

uMmi said...

esok akan ku terjah ini outlet....tq tq 4 the info....