Advert

Tuesday, August 18, 2009

Congrats!

This entry is dedicated to my lovely sis in law, Bella sempena hari convo beliau. Many many congratulations to her! It was on the 16th dan tomorrow pulak is her birthday. Double celebration!! I bet she must be super happy dan melompat² kegumbiraan sebab dah habis study. Yay! Dan kami tak sabar nak merasa belanja makan nasi minyak dari gaji pertama beliau. Yahoooooo!!

:: Instead of bouquet of flowers, kami belikan dia bouquet of bears *okeh, sebenarnya dia yang nak ni :p hahah no lah, kidding je*



:: Kan saya dah kata dia sangat happy.. the pic below is the proof :p. The white shirt on the left is Belle's hmmm siapa ek *hi hi hi* Belle's Boo ::



:: See, I told you, tak habis² dia menyegih :p. Yeah, I know the feeling ;) been there, done that ::

And back at home, kami anak beranak telah meng-convert the house into studio dan ambil gambar Bella with her robe and family potrait. Or lebih tepat dah macam gambar convo + gambar pre-raya he he he. Dan, pastinya somi saya lah yang menjadi tukang snappy snappy. But this shot is taken with my henpon yang cap ayam baru tu :p.
:: And the surprise birthday cake yang di-awalkan 3 hari. Patutnya besok adalah birthday beliau ::

So darling Nabella, I you sis. And congratulations again on your graduation and happy birthday! Yang ke berapa ek? 22 ke 23? Hi hi hi lupo :p

Jadi, bila kah kita akan ber-ladies day out ini bersempena birthay kamu? Sila sms saya sebelum jam 8 malam ini, jika tidak tawaran tamat ha ha ha :p

* Selamat ber-convo kepada mereka² yang terlibat. Saya nak sign off untuk kira² duit nak pergi Bandung untuk adik ipar lagi sorang punya convo lak :p Sapa nak itutttttt??? *

7 || shades of life ||:

Mimy Hamid said...

sis is law kamu sangat cantik....mata saya berpinar kejap....ohhh lesbo ke aku ni?? tidak tidakkkkkkkkk

:: || Mrs. Izwan || :: said...

yes, sangat cantik :p hmmm errrrr sila betulkan orientasi anda hahahahaha

Real Woman said...

betul tu mimi, sis in law mrs izwan sgt lah canteknya! Tapi i conform bukan lesbo yer!! Eheheheh

:: || Mrs. Izwan || :: said...

rw : oh saya percaya kamu tidak lesbo *ada bukti ek* hehehe tp mimy ni i confuse sket :p hahaha

Ms. Omey said...

agree, memang canteks :)
tengah2 musim convo ni memang teringat masa konvo dulu2 kann..

||Mrs. Izwan|| said...

omey, kakak ipar dia pun cantek la jugak sket2 :p hehehe
yup, remind us of our convo yek.. rasa cam nak convo skali lagik je ;)

AmanBella said...

sobs :"^)
terharu ah kakak, dengan dedicated entry kamu kepada saya.
terharu dengan everything you've done for that day itself juga :^)

i love you too kakak!