Advert

Tuesday, August 25, 2009

Menghitung detik²

Tick tock tick tock... tinggal beberapa jam je ai nak gi kerja. Apakah perasaan anda setelah almost 2 bulan tak keja??? As for me, malas nak giler nak gi keja!!! Giler malas sampai rasa nak benti! Hik hik hik extreme sunggoh haku ni!

Yang bertambah malasnya, bila mengenang kan keja melambak² tengah menanti. Dalam pala otak ni dah berkira² apa nak kena buat dulu bla bla bla.. ni esok ni kompem haku mengamalkan dasar tutup pintu! Hik hik hik. I have one really urgent thing kena buat esok kat opis. Urgent sangat sebab ni dah ujung bulan. Kang ada yang meraung tak dapat² "benda" itu. Kang semua tanya haku dah buat ke belom, dah buat ke belom.

Dekat email opis pun boss dah kuarkan memo bitau bulan ni "benda" tu dapat lambat sikit. Semua nya gara² haku MC. Huaaaaarggghhhhh dah bley imagine dah tahap kebizian haku esok. Huarghhhhhhhhhhhhhhhh tensi tensi!!

Saya akan keluar seawal pagi . Mahu sampai awal di opis. Bagi mengelakkan jam dan bagi men-sorting email² saya yang terbengkalai selama 2 bulan itu. Saya suka masuk awal² pagi. Seronok sikit nak buat kerja tanpa gangguan mahkluk² di sekeliling saya itu. Barulah tenang dan aman saya nak me-reply dan membaca email.

Ohhh gambar di bawah ini tiada kena mengena dengan topik perbincangan. Hanya untuk membangkitkan nafsu pergi kerja saya sahaja. Ohhh tidak, saya tidak bekerja di sini atau giler shopping disini, tetapi gambar ini di snap dari tingkap opis saya. Ohhhh saya rinduuuuu tapi saya malas mahu ke kerja. Bagaimana kah?????



:: Ready to go!! Cobaan untuk me-reveal wallpaper baru :p ::


Kije kije kije.. huwaaaaaaaaaaa bila laki ai nak kaya ni? Ai nak dok umah goyang kaki jek sambil bawak BMW X5, pegi shopping suka suki.

* Mungkinkah mimpi menjadi nyata?? *

4 || shades of life ||:

Mimy Hamid said...

happy back to work..ala2 keje baru la plak ek

Real Woman said...

mmg la kejap lagi u jadik mcm i semalam! eheheh. welcome back to work! eh your pink bag bunga2 tu lawa la..beli kat mana?

Mrs Zamzuri said...

aku pon selalu buat wish cam ko. mintak somi aku cepat kaya.. tp.. laki aku pon mintak yg sama utk aku.. camno tuh? hahahaha

:: || Mrs. Izwan || :: said...

Mimy : sengsara hokeh. dr pagi sampai petang, sampai haku balik lambat ari ni. nak siapkan keja.

RW : itu laptop bag Golla. boleh didapati di kedai² komputer :p

Mrs. Zamzuri : mari lah kita sesama doa yek ;)