Advert

Tuesday, August 25, 2009

First day at work

Hari pertama setelah hampir 2 bulan MC. Makkk aiiihhh! Keja giler melambak! Tapi sorting sesatu dulu. Sesampai check email sebab nak gather info untuk "benda" tu. The whole day hari ni, dari pagi sampai balik keja, in fact haku balik lewat sejam semata² nak siapkan "benda tu" finally at 4.30pm *dikala rakan² sekerja ku sudah pulang*, baru lah haku berjaya fax "benda" tu ke bank. Adoiii penat giler!!!

Tak sedar sama sekali masa berlalu. Tengok² dah pukul 3, 3.30, 4.00, 4.30 .. waaaaa dah la boss duk rush² mintak "benda" tu. Somi saya pulak tu balik kerja kul 4pm. Menunggu ler dia sampai 5.30pm. My ofis and somi's ofis tak jauh pun, dalam 5 minit tapi kalau jam jadik ler 30 minit. KL!! Takleh nak kata apa lah. My ofis lak tu bulan puasa balik kul 4.30pm. Jalan dah mula jammed start kul 4pm. Camno??

Tadi keluar kul 5.30pm, sampai rumah 6.40pm. Pagi tadi nak gi ofis pun jam. Ingatkan coti sekolah ni tak jam la. Rupanya sama jek!

Dan semestinya satu ofis agak terkejut dengan penampilan baru saya. My boss sampai² ofis je, tengah bukak pintu bilik dia, tertoleh ke arah bilik saya, terus terkejut tengok saya. He he he, as expected!!

Besok, sure merapu² benda lain pulak haku kena setelkan. Waaaaaaaaaaaaa kerja 2 bulan tu bep! Muntah darah ler haku nak wat keja. Sib baik esok ada physio. Leh lari sat. Selamatttttt :p


Hokeh lah semua. Hari ini saya sangat² lah penat! Penat guna otak! Penat guna otak ni lagi penat dari guna tenaga kan.

Saya nak berehat² dan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.


* Selamat malam semua! *

3 || shades of life ||:

uMmi said...

apa penampilan baru u?jom la kecoh2 kat sini...hehehe

selamat bekerja...selamat berpuasa...

Mrs Zamzuri said...

tak nak share ke penampilan baru anda ittew?

Real Woman said...

cool beb...bulan2 posa ni masa yg selalu guna utk kelaur lunch tu boleh habiskan kerja melambak lambak tu!! eheheh..yang penting JGN TIDUR time tu!