Advert

Saturday, August 15, 2009

Pssstttt...

Saya mahu ke physio sebentar lagi. Dan juga pergi "me-reward" diri saya. Ahhhhhh...

Saya juga mahu makan Sakae Sushi... sunggoh teringin. Nyuuummmm!

Saya juga mahu pergi mengambil baju raya yang sudah siap itu. Yahoooooo leh raya! :p

Saya juga mahu.. mahu.. mahu.. yes yes!!

Dan jumlah kematian H1N1 setakat jam 8 pagi semalam adalah 56 kematian. Haihhhhh...!!

Ya Allah, kau hentikanlah wabak yang melanda ini. Kau selamatkanlah kami semua Ya Allah dan jauhkanlah kami dari bencana yang dahsyat ini. Amin..

2 || shades of life ||:

Real Woman said...

adakah anda akan membuat satu pembelian yg extrvaganza vadevassvass?? nanti sharing2 k!! eheheh

:: || Mrs. Izwan || :: said...

RW : malangnya tidaklah extravaganza vadevassvass :p cuma sekadar WOW sahaja hehehe...