Advert

Thursday, August 20, 2009

Memories Part II

Pada hari ini, 3 tahun yang lepas, saya telah ditunangkan dengan En. Somi saya. Sunggoh cepat masa berlalu! Tak sangka sudah 3 tahun juga kami bercakaran hidop sebagai suami isteri. Kami hanya bertunang untuk tempoh kurang 4 bulan sahaja sebab kami dah gatal sangat nak kawin :p. Tempoh pertunangan kami adalah singkat kerana kami tidak ada sebarang plan untuk bertunang pun, bercadang nak merisik je. Tapi biasa lah, konon nak beradat kan, dan orang tua pun mahu kami rasai pahit manis alam pertunangan. Saya dirisik+bertunang pada 20 August 2006 tepat jam 3.00 petang rombongan lelaki sampai. Yup, keluar belah mertua sangat punctual. Masa nikah pun sampai on time :) .

:: Bakal penantin *ya!!! itu saya!!! zaman muda-muda :p* yang sedang didandan ::

:: Rombongan lelaki yg baru sampai, sedang menyusun diri ::

:: Para jejaka idaman malaya *sila abaikan tarikh di gambar, hubby's uncle tak setting betul ;)* ::

:: Hantaran 7 berbalas 9 ::



:: Oh, saya sudah siap di dandan. Ya, ya. Saya tahu saya nampak sangat budak-budak masa ini :p ::




:: Bakal Mak mertua sarung cincin ::


:: Finally, semua dah siap. The event went smoothly. Ramai sangat datang, daha macam nikah., Jiran-jiran semua ingat saya nikah hehe. Oh, jangan tertipu dengan gambar di bawah ye. Somi saya tidaklah sebegitu kecil orang nye *nak jugak bitau yang saya nampak besar sebab angle shot ini diambil :p* ::



Sekian, sesi mengimbau kenangan lalu saya. ;) One of my sweetest memories!!

6 || shades of life ||:

Anonymous said...

sgt spt kanak2

yabeet

Mimy Hamid said...

peh comel laa..suci sangat dalam putih..simple tp nampak meriah la...

Shikhin Ishak said...

wei somey nya engkau..sanggul lentang tak hengat..kekekekeke

:: || Mrs. Izwan || :: said...

yabeet : i told u.. :p eh ello masa ni umo i 27 okeh hua hua hua aku kan awet mudo :p ha ha ha ha macam biasa lah kan, aku kan yang paling nampak muda di kalangan korang.. kejiiiiiiii gilerrrr!!! hahahahaha

:: || Mrs. Izwan || :: said...

mimy : tu bukan kaler putih tu.. kaler baby pink. ;)gambo dah lama.. almaklum lah, mak dah tuo noks, gambo pun ala ala faded gitu :p

:: || Mrs. Izwan || :: said...

cik siken : ewahhhh sanggol lentang ye. ha ha ha ha.. itu sangol besa besa jek tu.. dia bubuh bunga 3 ketul. tu pun cilok bunga dari hantaran haku. sabo jek la mak andam tu ye..