Advert

Monday, August 10, 2009

Percaya tak? or Berkesan tak?

Semalam saya jalan² KLCC kan, saya singgah di Watson dan beli ZA Face Wonder Shaper. *susah betul nak cari this product, adakah sudah discontinued? mana² pegi pun takde, kalu ada pun ada saki baki jek*

Dalam entry² sebelum ni, saya ada mentioned about nak kuruskan muka. Sebab muka saya dah macam dolang. Dolang penanggah kenduri orang kawen tuh. *exaggerate nak mampos* Ya, muka saya debab! Saya geram! Sebab muka montel ni buat nampak bertambah gumuk. So setelah research² dalam internet *it shows how much time I have kan, tetiap ari update blog, siap research² lagi, rakan² saya yang sedang bekerja itu, sila jangan jelessaya akan kembali ke pangkuan ofis pada 24 Ogos ya, sigghhhhh!*
Ini conversation saya dah somi di dalam Watson masa nak beli tu :

Somi : Berkesan ke? *sebab tengok harga murah*

Isteli : Ntah lah. Try je lah. I ada 2 option sebenarnya.

Somi : Beli lah lagi satu tuh.

Isteli : Lagi satu tu Clarins. Yang tu pun tak tau la berkesan ke tak. Price dalam 190++.

Somi : Hah, beli je lah yang ni.

Saya : *dah agak dah*

So, mana pilihan kamu? Adakah macam somi (read: suami) saya jugak? He he he

Okeh, so balik tu saya pun coba. Sungguh berkobar-kobar. Terus mandi, terus tenyeh. Dan hari ini, PERCAYA tak saya cakap, nampak kurus siket moka saya yang comel bolat ini. Saiko ke? Baru pakai sehari dah nampak kurus siket. Tapi somi saya pun cakap nampak perubahan siket. Muka saya sangat obvious ye ketembunan nya. Dan pagi ni *setelah dua kali saya tenyeh, tengahari dan malam* nampak pipi kurus siket. Takkan somi saya nak amik hati saya kottttttt???

Ermmm, harus jumpa orang lain dan minta pendapat.


WONDER SHAPER FOR FACE
Face shaping essence 50g
It's here! A dewy gel essence to give you the ideal, slim face.Melts away excess fat, improves lymph circulation, ups your metabolism, and reduces puffiness. And that's not all - it works to enhance skin firmness, so just smoothing it on your skin helps to give you a tighter, cleaner face line. A slimmer face, for more fun with makeup and fashion.
HOW TO?
1. Use morning and night. After toning the skin with a lotion or emulsion, take the equivalent of about two pearls of essence and apply to your entire face.
2. For better effect, massage gently, lifting from the chin to the cheeks.

Pic and info google-ed from ZA

6 || shades of life ||:

Anonymous said...

Really works heh? bole try ni..

Siti..

||Mrs. Izwan|| said...

ntah ler cik siti. saya pong tak pasti.. mcm saikologi jek. kena tunggu beberapa hari lagik, nanti saya bagik testimoni ;)

RENDA said...

wah..

kalau berkesan,nak torai!
dapat wajah runcimg sempena aidilfitri nanti..
ngenge

:: || Mrs. Izwan || :: said...

cik RENDA, jangan torai duluk. bagi ai seminggu untuk buktikan. tapi tadi somi saya balik kije , dia tegur muka saya kurus. erkkk adakah dia nak amik ati saya??? erkkkkk... nanti saya update ok tak this product ye.. ;)

RENDA said...

tanya ur hubby,kurus tang mana?
if tang idung kan..
erm..erm...maknanya muka ada pengembangan..kuikuikui

tunangku yang kejam selalu ckp i kurus tang idung(idung mengecil sbb pipi menembam)

I doakan u kurus tang yang sepatutnya~~
I pun nk jugak!!

:: || Mrs. Izwan || :: said...

hmmm babe, i kan, kalu muka mengembang, idong i pun turut mengembang. kalu idong i kurus, maknanya muka i dah kurus sket.. erkkk terbalik pulok.

u tak rasa cam tu ke? ke idong i je pelik? idong pun leh gemok ke? errrkkkk...*confuse*