Advert

Friday, August 7, 2009

Sempena Nisfu Syaban

Saya adalah seorang yang rugi! Rugi saya kerana tak dapat menyambut nya. Cik P datang wrong timing! *tapi saya bersyukur ngan ketentuan Allah, masya Allah* Cuma saya tak sempat nak berdoa pada tahun ini, ketika ketujuh-tujuh pintu langit terbuka luas. :( Sedih sungguh saya. Saya cuma mampu kirim doa pada suami saya jek. Syukur lah apa yang ada.

Saya nak tujukan lagu ini kepada semua. Saya memang minat lagu ni dah lama, insap sekejap dengar lagu ni. Cuma baru semalam, rakan saya email kan lagu ini sempena kedatangan Ramadhan buat saya terdetik ingin berkongsi dengan anda semua.




Insya Allah, Ramadhan tahun ini, saya doa kepada Allah, jadikan lah saya a better Muslim. Insya Allah. Amin! Saya nak berubah! Berubah kepada kebaikan.

Doakan saya!

0 || shades of life ||: