Advert

Thursday, August 6, 2009

Tamiflu Vaccine ||updated||

Saya mahu ke klinik untuk mengambil Tamiflu vaksin ini. Ini adalah untuk langkah-langkah pencegahan untuk mengelakkan flu. Asalnye untuk elakkan bird flu. Tapi kalu ikut artikel ini boleh juga untuk mengelakkan swine flu. Kita ikhtiar saja lah kan. Sekurang-kurang nya tidak lah dijangkiti flu.

I dont know how good this vaccine will be. But I hope we mamy gain benefits from it.

I nak gi klinik dulu, will story further about the vaccine.


Ciao

update

Ya! Dan saya sangat nak marah lagi sekali! Sampai-sampai sahaja saya di klinik itu, boleh tak nurse dia kata diorang takde Tamiflu!!!! Padahal masa saya call semalam dia kata ada. Arghhhhhhhh adakah minggu ini minggu malang sedonia buat saya? Tensi tensi!! Dushhhhh!! Nampaknya, perlu lah saya bertandang ke PJ. Sebab rakan saya kata di situ ada vaccine itu. Choiiiii!

0 || shades of life ||: