Advert

Tuesday, August 4, 2009

Diet saya || Day 2 ||

Saya berjaya tak makan nasi selama dua hari. Oye oye!


Berat turun 200g dari last timbang pagi semalam. Saya timbang setiap pagi, pada waktu yang sama (ini boss saya yang ajar, timbang tiap-taip hari :p) . Malam tadi saya cuma dinner oat satu peket.
Pagi ni saya breakfast roti 2 keping. Lunch saya makan biskut kering errrr 6 keping *saya sangat lapar hokeh* cicah sama kari ikan. Tea sat tadi saya makan bubur kacang yang mak saya buat semalam. Erkk ni saya bedal 1 mangkuk kecik. *Errrrr.. mampos!*
Dan untuk rakan saya, K, hah, bawah ni la rupa nya timbang aku. :p Comel kan.. cam haku gak *lalalalalala* Sila beli timbang digital untuk keputusan yang lebih jitu hik hik hik
Dan untuk yang lemah semangat, sila jangan lihat gambar di bawah. Ini lah rupa nya disc saya yang doctor operate kuar ari tu..
:: Intro dulu ::


*

*

*

*

*

*

*

:: Tadaaaaaaaaa ::

Yang putih-putih tu ye disc nye. Yang warna merah tu bukan darah, tapi chemical solution.

Sila jangan muntah darah ye tengok gambar ni..

0 || shades of life ||: