Advert

Saturday, August 29, 2009

Saya teringin....

............. mahu makan ini ...


: Haagen Dazs fondue :


..... atau ......

: Baskin Robbins fondue :

Note : kualiti gambar adalah tidak menarik kerana menggunakan camera phone cap ayam..


Makan ini sahaja untuk berbuka pun saya tak kesah. Janji dapat makan..

Tapi tak mungkin saya dapat berbuka dengan mereka ini kerana somi saya tidak mungkin mahu berbuka dengan ini dan beranggapan isteli nya adalah giler kerana mahu berbuka dengan aiskrim. Oh, kasihan saya...

7 || shades of life ||:

RENDA said...

Alamak..
same lah pulak..

Saya pong mengudam nak buka puasa ngan menda Allah ni..

Pn Izwan,wndu lah lamer x chit chat..

:: || Mrs. Izwan || :: said...

oh cik Renda.. mana kamu menghilang????? risau saya ngan "kehilangan" kamu itu..

Real Woman said...

makan ni je utk berbuka? tak boleh tak boleh..menggigil gigi dan tulang mulang mak nanti dek non! tapi sbg dessert mmg meletops!

bora said...

jom!

i tak kesah pun makan ice cream fondue tu je utk berbuka..

jom! jom!

Ms. Omey said...

owhh..bukak pose benda ni jek pun takpe kan :)

Mimy Hamid said...

saya mau saya mau..kalau makan sumpah tak menyesal...i likeeeeeee laaaaa..tersangat ni..

:: || Mrs. Izwan || :: said...

bora, omey, mimy : JOM buka pose makan ini!!!! huaaaaaaaaaaaaaa saya mahu saya mahuuuuuu

RW : makan as dessert memang meletops!!!